נשיא המדינה, ראש הממשלה והשרים נותנים תקווה

לקראת מחנות הקיץ שמארגן ‘לתת תקווה’ לילדים חולים ולבני משפחותיהם, שיגרו נשיא המדינה ראובן ריבלין, ראש-הממשלה בנימין נתניהו והשרים את ברכותיהם להנהלה, למתנדבים, וכמובן – לילדים החולים. באיגרות המיוחדות, שורה של מסרים אישיים וטיפים מקברניטי המדינה.

כנסו לעמוד הברכות המרגשות של נשיא המדינה, ראש הממשלה והשרים

ראשון המברכים היה ראש-הממשלה, בנימין נתניהו. “שמחתי לשמוע שבמסגרת עמותת ‘לתת תקווה’ יצאתם למחנה הנופש השנתי באילת. אני בטוח שבמהלך ימי המחנה תשכחו משגרת יומכם הקשה, תיהנו יחד עם חבריכם ובני משפחותיכם, תצברו חוויות ותטענו מצברים לקראת המשך מאבקכם. מגיע לכם ליהנות ולהרגיש כמו יתר בני גילכם. אין לי ספק שתנצלו את ימי החופשה בצורה הטובה ביותר”.

 

ראש-הממשלה פונה וכותב ל”הורים ובני משפחות יקרים, ימי חופש אלה חשובים גם לכם. במהלכם תיטלו פסק זמן קצר משגרת יומכם ותקדישו זמן איכות חשוב עם ילדיכם. כולי תקווה שתזכו למנות שמחה גדושות שכל-כך מגיעות לכם”.

בשלב זה פונה ראש-הממשלה למתנדבי ומנהלי עמותת ‘לתת תקווה’: “כבכל שנה, גם השנה אתם ממשיכים במלאכת הקודש שנטלתם על עצמכם במסירותכם ואהבתכם לילדים ולבני המשפחות. אתם מעניקים להם רגעי נחת וחסד יקרים מפז. פעילותכם נפרסת על-פני כל ימות השנה, ועל כך אתם ראויים להערכה והוקרה מקרב לב.

“אני בטוח שהמחנה השנה יהיה מוצלח ומהנה במיוחד. אני מאחל לכם ילדים יקרים, שכשם שהתמודדתם עד כה בגבורה עם מחלתכם. מי ייתן ובעתיד הקרוב תנצחו את המחלה, תבריאו ותחזרו לחיות חיים רגילים”.