חגי תשרי בלתת תקווה

“איפה אתם עושים את החג?” זו שאלה שעולה רבות לקראת החגים. אלפי ילדים ובני משפחתם יענו “בבית החולים”. תקופת החגים היא בדרך כלל תקופה שמחה עבור ילדים, אך אלפי משפחות יעבירו את התקופה הזו במחלקות ילדים בבתי החולים, בין אם לאשפוז קצר או ממושך. אותה תקופה שמחה בשבילנו עלולה להפוך לתקופה לא קלה עבורם.
ארגון “לתת תקווה” שם לעצמו למטרה לוודא שאת החגים הקרובים יעבירו הילדים המאושפזים בשמחה ובמטרה ליצור להם חוויות חיוביות ובלתי נשכחות. במהלך החגים מקיים הארגון מגוון רחב של פעילויות לרווחת הילדים המאושפזים בבתי החולים. במשך כל תקופת החגים נציגי הארגון יהיו במחלקות הילדים בבתי חולים בכל רחבי הארץ וינסו להקל על המשפחות והילדים המאושפזים. הנציגים מגיעים עם צעצועים, משחקים, הפתעות טעימות ובעיקר – עם המון שמחה ואנרגיה טובה, שכל תכליתה היא להקל על אותם ילדים מאושפזים. הארגון מקיים פעילויות, הצגות וסדנאות בתוך מחלקות הילדים, על מנת להפיג את הבדידות והקושי שהאשפוז גורם, ולתת לילדים ולמשפחתם מסגרת תומכת נוספת, מעבר לזו הרפואית.
שיא הפעילות יהיה בחג הסוכות, בו נקיים מחנה נופש ייחודי לילדים ולבני משפחתם, כך שיוכלו גם הם לנפוש כמו חבריהם הבריאים, לצאת מחדר האשפוז, לשנות אווירה ולצבור כוחות וחוויות שיסייעו להחלמתם.
חגי תשרי מסמלים התחלה חדשה, דף חדש שנפתח. ארגון “לתת תקווה” עושה הכל על מנת שאותם ילדים יתחילו את השנה החדשה שמחים ומאושרים, עם חיוך גדול והרבה אופטימיות ותקווה, שתלווה אותם לאורך כל השנה.