מחנות הבראה ונופש לילדים חולים

מחנות ההבראה והנופש הם גולת הכותרת של הפעילות שלנו!

כדי שילד יבריא ממחלה לא מספיקות תרופות. צריך גם מצב רוח טוב, שמחה ואנרגיות. ואת זה אחנו נותנים לילדים במחנות המגוונים שלנו.

מחנות הקיץ

אחת לשנה אנחנו מוציאים את ילדים חולים מבתי החולים, למחנה קיץ. המחנה מתקיים במתחם נופש ייעודי, הילדים נהנים מפעילויות כיף, וכמובן מלווה אותנו צוות רפואי. כמויות האנרגיה שצוברים ילדי ‘לתת תקוה’ במחנה, אינן נתפסות.

ב’לתת תקוה’ לעיתים יוצאת כל המשפחה יחד עם הילד החולה למספר ימים של נופש בבית מלון יוקרתי ואטרקציות באזור מבוקר ועד ליל. המדריכים במחנה הם המתנדבים מבית החולים שמכירים את הילדים ובני משפחותיהם היטב. המשפחה כולה נהנית מהאטרקציות הרבות שנועדו להשכיח את הסבל הרב.

אפילו בקיץ 2020, בצל הקורונה, לא ויתרנו על מחנה קיץ לילדי “לתת תקווה”!

 

מחנה נופש והבראה לילדים מושתלי כליה

ילדים מושתלי כליה חיים בבית והולכים לבית הספר, אך חיים השגרה שלהם רצופים באלמנטים רפואיים – הקפדות רפואיות, בדיקות והמון דברים להיזהר מהם. כדי להעלות את מצב הרוח שלהם אנחנו מוציאיםאותם אחת לשנה למחנה ייעודי לילדים מושתלי כליה. במחנה גם עושים פעילויות כלליות של העלאת אנרגיה, וגם פעילויות ייעודיות לאתגרים היחודיים של ילדים מושתלי כליה.

מחנה זה הוא חוויה בלתי נשכחת עבור הילדים.

 

יום כיף לילדים חולי אפילפסיה

לקחנו את הילדים חולי האפילפסיה ליום כיף בסופרלנד. אני צריכה עוד פרטים.

רופאים בבתי החולים מעידים כי הם מזהים מרחוק ילד שחזר זה עתה מקייטנה לפי מצב הרוח והרצון לנצח. ”את האנרגיה מהמחנות של לתת תקוה, אני מריח כבר מחוץ לבית החולים”, אמר פרופסור בכיר בתל השומר שלא מפספס הזדמנות להצטרף בכל פעם מחדש.

 

מחנה משפחות

במחנה משפחות נוסעים יחד עשרות רבות של ילדים חולים, עם אחים ואחיות והוריהם. יחד עם הצוות הרפואי, מתנדבי ‘לתת תקוה’ והמון ציוד רפואי, הם מעבירים בטוב ובנעימים ימים ארוכים של חגיגות בבית מלון מפואר, אטרקציות רבות ומגוונות, שמשכיחות את הכאב וממלאות בתקוה.

רק אחר כך הם חוזרים הביתה ולבית החולים להמשיך בטיפולים המייסרים.

תמהיל הבניה של מחנות הנופש נעשה בדקדקנות רבה וזוכה לשבחים מופלאים מהמשתתפים הרבים. כמו כל פעילות הארגון, גם מחנות אלה מוענקים חינם אין כסף לכל המשפחות על-ידי הארגון.

לא פלא שבקשות רבות מבתי החולים ומחלקות רווחה מגיעות למשרדי ‘לתת תקוה’ על מנת שנצרף עוד ועוד ילדים עם משפחותיהם למחנות. כי אין שום מחיר בעולם לחיוך של ילד חולה.