הצעת נישואין מרגשת: בת השירות של ‘לתת תקווה’

ספיר תם בת 19, בת שירות המתנדבת מטעם ארגון ‘לתת תקווה’ בבית החולים קפלן ברחובות, קראה גם באותו יום סיפורים לילדים המאושפזים במחלקת הילדים. כך היא עושה מדי יום.

כשבאה לקרוא את הסיפור “הביצה שהתחפשה”, פתחה את הספר והופתעה לגלות בעמוד הראשון כיתוב באותיות קידוש לבנה: “ספיר”, כך היה כתוב שם, “התנשאי לי?”.

עוד לא הספיקה ספיר לעכל את הכתוב, והנה היא רואה לנגד עיניה, בבית החולים, את עדן, החבר שלה. הוא כרע ברך והוציא טבעת אירוסין.

הרופאים והאחיות, שהיו בסוד העניינים, מחאו כפיים בהתרגשות, וספיר, איך לא, אמרה “כן”.

ספיר סיפרה לכתבת NRG מעריב לאחר הצעת הנישואין המיוחדת, כי הופתעה מאוד ולא דמיינה שתקבל הצעת נישואין במקום שבו היא מתנדבת. “הרגשתי בעננים ואין לי ספק שזו חוויה של פעם בחיים. זו ההצעה הכי מקורית שהייתה יכולה להיות לי, והכי מרגשת עבורי. עם האנשים שאוהבים אותי סביבי ולעיני כל אנשי המחלקה, הצוות והילדים החולים”.

ספיר משרתת מטעם ‘לתת תקווה’ במרחב החינוכי בתוך בניין הילדים החדש בבית החולים, שבו מפעיל הצוות החינוכי את הילדים המאושפזים בכל הגילאים לפי כיתות, על מנת להעשיר את הידע שלהם במגוון פעילויות. “המטרה שלי בתור בת שירות, היא להפוך את שהות הילדים החולים לחוויה בפני עצמה ולהרגיש מעט את חיי השגרה והבית. היום לשם שינוי הם צפו בהצעת נישואין ‘בשידור חי'”, סיפרה.