מבצע פסח 2016: כדי שבכל בית יחגגו בכבוד

מתנדבי ‘לתת תקווה’ לא נחים: במקביל לארגון פעילות פורים ויום הבחירות, הם עמלים בימים אלו על ארגון מבצע ‘קמחא דפסחא’ 2016, כדי שגם מי שאין לו כל השנה – יוכל לחגוג פסח כהלכתו.

ההערכה, בהתבסס על נתוני החלוקה בשנה שעברה והפניות שכבר התקבלו בסניפים, כי כ-20,000 משפחות נזקקות בישראל ייהנו מפירות המבצע, כאשר יינתן דגש מיוחד על משפחות שילדיהן מאושפזים בבתי החולים.

בעוד בשנים עברו חילקנו סלי מזון עשירים הכוללים בשר, יין ומצות לצד פינוקים וחטיפים לכל המשפחה – השנה נתמקד בחלוקת תווי קניה, כדי לאפשר לנזקקים לקבל בכבוד, בדיסקרטיות, מבלי צורך להגיע פיזית למוקד החלוקה. כך גם תוכל כל משפחה לבחור את המוצרים המועדפים עליה.

את רשימת המשפחות הזקוקות לתמיכה, שילדיהן חולים במחלות קשות, מקבלים מנהלי הארגון ממחלקות הילדים בבתי החולים, מלשכות הרווחה ברחבי הארץ או באמצעות רישום מוקדם באתר האינטרנט.

אם אתם או יקיריכם זקוקים לסל, מלאו את הפרטים בתחתית העמוד, כולל שם מלא, תעודת זהות, טלפונים, כתובת, הכנסה חודשית שלכם ושל בת הזוג – ומתנדבי ‘לתת תקוה’ יצרו עמכם קשר.

יש להתארגן מבעוד מועד עם אישורים מתאימים בדבר מבחני הכנסה ומכתב מעובדת סוציאלית או אחר בשירות הרווחה העירוני.

הזדרזו והירשמו!

“המבצע מוכיח את עצמו”, אומר גורם בהנהלת הארגון. “ביודענו כמה קשים ימים אלו למשפחות הסועדות את ילדיהם יום-יום בבתי החולים, סלי המזון מהווים הקלה משמעותית. כך הם אינם צריכים להתרוצץ בקניות ולהוציא סכומי כסף נכבדים לקראת החג”.