לתת תקווה – מחנה הבראה טיפולי מיוחד

[meteor_slideshow slideshow=”smiling”]

להחזיר את הברק לעיניים – מחנה נופש טיפולי לילדים חולים במחלות קשות
ילדי “לתת תקווה”, הסובלים ממחלות קשות, מתמודדים עם קשיים שלמרבית המבוגרים קשה אפילו לדמיין: ניתוחים, טיפולים, כאבים, תופעות לוואי שונות ועוד. כדי להתמודד עם הקשיים המרובים נדרשים הילדים לאומץ, תקווה וכוח רצון עז. אך לפעמים יש צורך פשוט להרפות, לשנות אווירה, לחזור להיות ילדים ולהיזכר בהנאות הפשוטות של החיים. אנו בלתת תקווה מאפשרים זאת, בזכות מחנות הנופש הייחודיים שלנו.

ממשיכים את האור
ישנם ילדים שמסיבות שונות (דוגמת מצב רפואי, טיפולים וכו’) לא יכלו להשתתף במחנה האחרון של לתת תקווה – ועבורם אנו מארגנים מחנה נופש נוסף.
כמה ימים הרחק מבית החולים, מהטיפולים, מהכאבים ומהמועקה הם תרומה מדהימה לחיזוק הגוף והנפש. במשך שלושה ימים יכולים הילדים המקסימים האלה לחזור להיות ילדים – לצחוק, לבלות, לשמוח – ולשוב בכוחות מחודשים לשגרת החיים הקשה ולמלחמתם במחלה.

ההבעה שלהם אומרת הכול

מחנה הפעילות השיקומית של לתת תקווה מהווה מסגרת מיוחד במינה המספקת לילדים החולים חוויה יוצאת דופן, בתוך סביבה המותאמת לצרכים המיוחדים שלהם. בסיומו, שבים הילדים מחוזקים ומעודדים. ולא רק הילדים – אם התקציב מאפשר זאת, מצטרפים לילדים בני משפחה, הזקוקים גם הם לבילוי זמן איכות עם אהוביהם במסגרת נעימה, מחוץ למוסדות הרפואיים. במקרים משמחים אלה, גם בני המשפחה זוכים לחזור בכוחות מחודשים, המאפשרים להם להמשיך לשמש משענת איתנה לילדים, ולספק להם את הסעד והתמיכה הכל כך חיוניים.

מחנה הבראה טיפולי – תרומה ממשית לשיפור מצבם
מעבר לחיוכים, לשמחות, למבטי השלווה, התקווה וההנאה להם אנו עדים בכל מחנה נופש, מחובתנו לציין כי אפילו הרופאים מעידים שכשהילדים החולים חוזרים מהמחנה הטיפולי, ערכי בדיקות הדם שלהם משתפרים פלאים, וכך גם מצב רוחם. מחנות הנופש של לתת תקווה מעניקים לילדים רגעים שלמים של אושר צרוף, המחזקים את רוחם ומסייעים להם לשוב להלחם בכוחות מחודשים!

מה הרווח שלנו אתם שואלים?

ובכן, הרווח שלנו הוא החיוכים שלהם – שממשיכים ללוות אותנו עוד זמן רב אחרי ימי הכיף הייחודיים של לתת תקווה.

 

 

[meteor_slideshow slideshow=”Brochure”]